Konferencelokale “Underground”

Her i Bykirkens ”Underground” – uden vinduer, men med masser af plads. Her mødes kirkens teenagere i et hyggeligt lokale med to sofagrupper, bardisk, scene med projektor og mikrofoner mv.

Her er der minimum plads til 25 kursus- og mødedeltagere.

Kan I leve uden lys fra vinduer, så er dette den ideelle ramme om jeres mindre arrangement.

Pris pr. dag: 2.500 kroner inklusiv køkken og rengøring.

Køkkenet er et te-/anretterkøkken i kælderen med kaffemaskine, vandkedel, service mv. Man sørger selv for opvasken og oprydningen her.

Nøgle til kirken afhentes efter aftale i kontortiden sammen med en instruktion af alarmsystemet. Nøglen afleveres til sekretæren i kirkens kontor senest to dage efter arrangementet.

Har man ikke mulighed for selv at afhente nøglen, er der et tillæg på 200 kroner for at åbne og lukke lokalerne efter brug.