Fællesskabet er vigtigt i Bykirken!

Vi tror, at kirke handler om relationer. Ikke programmer. Derfor vil de fleste af de ting, vi laver, tage udgangspunkt i fællesskabet.

Der er mange måder, man kan blive en del af fællesskabet i Bykirken, alt afhængig af hvem man er, og hvad man søger. Desuden er Bykirken en stor kirke, og det kan være svært at lære alle at kende. Derfor er det vigtigt, at du hen ad vejen finder nogle i fællesskabet at følges med. Her er de tre primære muligheder Bykirkens netværk tilbyder...

1. Fællesskab i forbindelse med gudstjenesten

Gudstjenesten fungerer sammen med netværksgrupperne som det primære sted for fællesskab i Bykirken. Et oplagt sted at lære nye mennesker at kende er i caféen, hvor du efter gudstjenesten kan sidde og nyde et måltid mad sammen med andre.

2. Kirkecamp, Sommercamp og sociale arrangementer

Disse fungerer som sociale højdepunkter og kan både være planlagte eller mere spontane samlinger. Der vil løbende blive orienteret på kirkens Facebook-side og på gudstjenesten om søndagen.

3. Netværksgrupper

Netværksgrupper er en mindre gruppe af mennesker, der mødes med faste mellemrum og danner et forpligtende fællesskab, hvor man deler liv og tro. Grupperne ledes af gruppeværter. Der findes både familiegrupper, grupper for unge og ældre osv. Du er altid velkommen til at komme på besøg i en gruppe og se, om det er noget for dig.

Herunder kan du få et overblik over de netværkgrupper, du har mulighed for at blive en del af.

Poul Kirk

Hverdage hver 2. uge
poul.kirk@bykirken.dk

Sine Dejgaard Knudsen

Hver 2. onsdag (lige uger) klokken 19:00
sinehdk2000@yahoo.dk

Eric Johnson

Hver 2. torsdag (lige uger) og det er kun til mænd
netemus@hotmail.com

Claus og Birgitte Bækgaard

Hver 2. onsdag (ulige uger) klokken 19:30
claus@bykirken.dk

Alecy Kipigapasi

Hver onsdag klokken 12:00
mbolile@live.dk

Tilmeld dig her

Vil du gerne høre mere om kirkens netværksgrupper? Kontakt Casper Vestergård ved at skrive til casper@bykirken.dk.