Mødelokalet

Har I brug for et mindre lokale til et bestyrelsesmøde eller lignende, så står Bykirkens mødelokale til jeres rådighed.

Her er plads til otte personer, og lokalet ligger ved siden af caféen og køkkenet.

I lokalet findes projektor, tavle mv. Ved behov skal man selv medbringe bærbar computer.

Pris pr. dag: 1.000 kroner inklusiv køkken og rengøring

Køkkenet er et te-/anretterkøkken i kælderen med kaffemaskine, vandkedel, service mv. Man sørger selv for opvasken og oprydningen her.

Nøgle til kirken afhentes efter aftale i kontortiden sammen med en instruktion af alarmsystemet. Nøglen afleveres til sekretæren i kirkens kontor senest to dage efter arrangementet.

Har man ikke mulighed for selv at afhente nøglen, er der et tillæg på 200 kroner for at åbne og lukke lokalerne efter brug.