Kirkesalen

Den ideelle ramme om jeres store konference, årsmøde eller lignende.

I 2020 blev kirkesalen totalrenoveret med god plads til 270 deltagere og med en 40 kvadratmeter stor scene med storskærm incl. et helt nyt multimedieanlæg med mulighed for opstilling af debatborde og -stole efter behov, moderne lydudstyr med op til seks mikrofoner incl. headset, mv.

Man kan tilslutte egen bærbar computer til kirkens multimedieanlæg, og ved starten af arrangementet kan lejers egen lydansvarlige få en kort intro til kirkens lydanlæg. Lejer stiller selv med en lyd- og multimedie-ansvarlig.

Musikinstrumenter kan benyttes efter aftale.

Vores nyrenoverede café med plads til 90 personer med normal bordopsætning er også til rådighed. Der er mulighed for at sætte ekstra borde og stole ind, så der er plads til yderligere 50 personer. Er der brug for yderligere plads til serveringen, kan man for en merpris på 2.000 kroner disponere over et nyrenoveret konferencelokale med plads til 40 personer.

Der er mulighed for at benytte et grupperum og et samtalerum, når man lejer kirkesalen.

Pris pr. dag: 8.000 kroner inklusiv cafélokalet, køkken og rengøring. Ekstra pris for leje af sidesalen: 2.000 kroner.