Her kan du læse Bykirkens vedtægter, der er godkendt af kirkens medlemmer, og fungerer som kirkens retningslinjer.

Bykirkens Vedtægter

Privatlivs-politik

Vi tager din databeskyttelse alvorligt. Vi behandler persondata, og har derfor vedtaget denne privatlivsbeskyttelsespolitik, der fortæller dig, hvordan vi behandler dine data.

Bykirken er dataansvarlig, og vi sikrer, at dine persondata behandles i overensstemmelse med lovgivningen.

Tryk herunder for at læse hele Persondatalovgivningen.

Bykirkens samværs-politik

Bykirkens samværspolitik er en politik, som alle medarbejdere, der arbejder med børn og unge under 18 år, skal skrive under på.

Hele samværspolitikken kan læses via linket herunder.

Whistle-blower-
ordning

Bykirken er tilknyttet en whistleblower-ordning under FrikirkeNet kaldet uvildiginstans.dk. Instansen håndterer henvendelser, der handler om grænseoverskridende og seksuelt krænkende adfærd.

Bykirkens seneste regnskab

Her kan du læse og se Bykirkens regnskab for det sidste år. Regnskabet bliver fornyet hvert år i marts måned.