Hver søndag klokken 10:30 er der gudstjeneste for alle generationer i Bykirken.

Til en typisk gudstjeneste synges der nutidige salmer og lovsange med musik til fra et af kirkens bands. Senere vil en af kirkens præster give hverdagsrelateret bibelundervisning. Der vil være tid til bøn og indimellem nadver.

Børnekirke

Mens gudstjenesten foregår i kirkesalen, er der børnekirke for alle børn i alderen 3-13 år. Børnekirken kalder vi "GUF", og dét er et superspændende, skræddersyet tilbud til børn. Børn er vigtige for os. En gruppe dygtige medarbejdere er klar hver søndag til at lave kirke i børnehøjde.

English speakers

We offer simultaneous English translation through a head-set system at all church services.
Welcome to Bykirken to all English speakers!

Efter gudstjenesten vil caféen være åben, og her vil du ofte kunne købe et måltid mad eller som minimum en kop kaffe.

Velkommen i Bykirken!