GUF er børnekirke hver søndag under en del af gudstjenesten for børn fra børnehave til 7. klasse

Gubbi er for alle børn som er i børnehavealderen. Vi starter med at lege og hygge, mens mor eller far kan være lidt med, for at skabe mere tryghed. Efter lidt tid går mor eller far tilbage til gudstjenesten, og vi holder vores egen lille gudstjeneste med sang, bibelhistorie, snak om Gud og bøn. Vi spiser også frugt, fejrer fødselsdage og samler ind til børnekirkens hjertebarn Evalina, så hun kan gå i skole.

Umba er for børn i 0.-3. klasse. Vi har det rigtig rart sammen. Først samler vi penge ind til en pige i Tanzania, så hun kan komme i skole. Så synger vi fødselsdagssang for dem, der har haft fødselsdag, og de får en lille gave. Vi beder til Jesus og hører en spændende historie fra Bibelen. Efter historien er det tid til lidt frugt, og endelig skal vi lege. Nogen gange leger vi stopdans, vi klipper og tegner, spiller ballonbold og bygger med Lego.

Frenzy er for de største børn i GUF fra 4.-7. klasse. Når børnene går til GUF under gudstjenesten, mødes vi på kirkens kontor, hvor vi har en hyggelig times tid sammen. Vi lægger vægt på at have en afslappet atmosfære, hvor der er plads til gode samtaler og fællesskab. Vi starter hver gang med en sjov leg, og har derefter bibeltekst og efterfølgende snak og hygge. Vi beder sammen, og slutter tit af med at spille spil.

Vi glæder os til at se jeres børn i GUF!